KK Škofja Loka

MŠ: 5093520

Facebook   Instagram

Košarkarski kamp SAVUDRIJA 2008, 25.6.2008 – 30.6.2008
slikcaKošarkarski kamp KK Škofja Loka je minil v delovno sproščenem vzdušju, na roko pa nam je šlo tudi vreme, saj nas je sonce »žgalo« vseh pet dni.
Na pot smo se odpravili v sredo zjutraj in se po 3 urni vožnji pripeljali v kamp Veli Jože v Savudriji. Po razdelitvi v koče smo se odpravili na plažo, ki nas je kar malo presenetila z visoko temperaturo morja. Ta nam je omogočila, da smo v morju tudi več kot eno uro. Vsi skupaj smo nekaj uric uživali, nato pa se odpravili na prvi trening. Zvečer smo se na spoznavnem večeru predstavili, klub je vsakemu udeležencu kampa podaril žogo, nato pa smo po ogledu prve polfinalne tekme EURA 2008 odšli v postelje.
Zjutraj smo bili na igrišču že ob 7:00 nato pa po treningu odšli na zajtrk in na plažo. Po kosilu je sledilo popoldansko kopanje in večerni trening, po večerji pa so se v stilu Eura 06 naši trenerji pomerili z izzivalci iz Rusije in zmagali 3:2, nato pa je večer zopet minil ob gledanju druge polfinalne tekme.
Petek smo začeli z jutranjim treningom in dopoldanskim kopanjem, popoldne pa smo si popestrili z obiskom mesta Umag. Po nekaj urnem pohajkovanju smo se slikali in se odpravili v kamp. Po večerji so sledile igre brez meja.
Sobota je minila v znamenju tekem med našimi kadeti in kadeti KK Janče, našimi starejšimi pionirji in starejšimi pionirji KK Radovljica, med mešanimi ekipami naših najmlajših punc in fantov in med kadetinjami in kadeti KK Radovljica. Večer je minil ob zabavnih skečih.
Nedelja je potekala mirno, saj je večdneven naporen urnik opravil svoje in moči je bilo dovolj le za dva treninga in počivanje na plaži. A kadeti so vseeno zbrali dovolj želje in volje ter izzvali trenerje v košarkarski tekmi. Končni rezultat tekme ni pomemben, rečemo lahko le, da so kadeti igrali zelo dobro, a mladost le redko premaga izkušnje.
Med polčasom finala Eura 2006 je potekala tudi razglasitev rezultatov pospravljanja sob in razglasitev miss in mistra Savudrije 08. Laskavi naslov je pripadel Klemnu Aliču in Lari Prašnikar, prva spremljevalca sta bila Kaja in Lovro, druga pa Daša in Matevž.
V ponedeljkovem jutru je bujenje potekalo malce drugače in sicer ob urici pilatesa s trenerko Aljo. Po zajtrku smo se odpravili na plažo, nato pospravili koče in se odpravili proti domu.

Več o kampu si lahko pogledate v fotogaleriji, ki jo najdete na povezavi spodaj.

Trenerji se vsem udeležencem kampa zahvaljujemo za korekten odnos in pridnost, obenem pa jim želimo zares lepe počitnice. In ne pozabite, vsak delovni dan od 7.7. do 22.8. bo od 18:30 – 20:00 na igrišču OŠ Mesto ali pri dijaškem domu organizirana vadba košarke za vse generacije. Povej še prijateljem in prijateljicam in se pridruži!!!

Se vidimo!

povezava na fotogalerijo

50 članska zasedba KK Škofja Loka na ogledu Umaga.
Časa za poziranje je bilo dovolj...
...saj so bili treningi zaradi vročine v zgodnjih jutranjih in poznih popoldanskih urah!

nazaj na seznam novic

Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji
LTH Casting Domel Polycom Difa Craft Obcina Ines Audax Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji