KK Škofja Loka

MŠ: 5093520

Facebook   Instagram

V zivo iz Lloret de Mar-a
slikcaStiri ekipe iz KK Skofja Loka so se odpravile na pot v Spanijo, natancneje v Lloret de Mar. Srecno prispeli, se ze privadili in odigrali nekaj tekem.
TURNIR V LLORET DE MAR-u

4.4.2007, sreda

Utrip se je povečal že zgodaj zjutraj, ko se je v glavi naselila misel o 18-urni poti do Španije. Priprava kovčkov in vseh »nepotrebnih« stvari in seveda hrana za na pot. Odhod planiran ob 13.00, ki smo ga seveda zamudili, ker smo pred odhodom iz Ljubljane v Škofjo Loko morali opraviti še 1000 stvari…
Ob 13.20 pa res na pot izpred Tehnika. Staršev, ki so nam mahali ob odhodu, se je zbralo kar veliko. Med njimi tudi uprava kluba, kot se za tako odpravo spodobi. Štiri ekipe, štirje trenerji in vodja poti s svojim pomočnikom. Skupaj 56 in z nami oba voznika (Robi in Andrej), ki sta to pot opravila že nekaj krat, ter s tem takoj dobila pri nas nekaj »kredita« in občutek varnosti. Pot po Sloveniji je minila z gledanjem starih filmov, kar smo nekateri izkoristili za malo počitka. Spremljalo nas je lepo, sončno vreme. Do zadnjega postanka pred izhodom iz Slovenije. Potem je vreme skrbelo za čist avtobus…
Pred Benetkami smo po planu doživeli prometni zamašek. Nato pa smo švigali mimo tabel z imeni večjih mest: Vicenza, Verona, Brescia, Piacenza… V Piacenzi, ob postanku, nam je malo zastal dih, saj smo skoraj obstali. Naša voznika sta kar nekaj kapljic znoja porabila v zadnjem delu avtobusa, ob mašini, kjer sta pridno privijala in obnavljala…nekaj! In bila,na srečo, tudi uspešna. Pot nas je vodila zdaj le še ostro do morja. Prvo obmorsko mesto. Pristaniška Genova, osvetljena s številnimi lučkami. Ko se je zunaj stemnilo, je v busu zaživelo kot v mravljišču.
Zdaj smo potovali le še ob morju, čeprav morja prav veliko ni bilo videti. Pot nas je vodila ob San Remu, Monte Carlu, Monacu, Cannesu, Nici in naprej po francoski obali Lionskega zaliva. Montpellier smo že prespali, francosko – španske meje se ne spomnimo. Ob 6.30 zjutraj pa nas je zbudil nežen glas našega voznika Robija, ki je naznanil, da smo prispeli v Lloret de mar.

5.4.2007, četrtek

Lloret de Mar je majhno, obmorsko, turistično mesto, ki se pridno širi. Mesto tisočerih hotelov, polnih že v začetku aprila, mesto zabave, kjer je na vsakih 10 metrov nova diskoteka. Poiskali smo naš hotel, ki od zunaj zgleda boljši od dveh zvezdic. Pred njim bazen. In če ne bi bili na začetku aprila, ko ob morju piha mrzel veter, bi nas najbrž le stežka ustavili pred jutranjim plavanjem. Stacionirali smo se pred dvorano, pomalicali in do 8.15 čakali na italijanskega organizatorja. Organizacija turnirja je bolj ali manj rutinska. Igramo na treh različnih lokacijah. Najbolj oddaljena je v Gironi, 25 km oziroma 40 minut oddaljenem mestu od Lloreta. Najbolj težavno je bilo čakanje na ključe od sob, saj smo morali od 10.00 do 13.00 »igrati košarko« v hotelski kleti. Profesionalna aklimatizacija bi lahko temu rekli! Ko smo končno dobili sobe (pri tem nam je pomagala receptorka iz Bolgarije kar v srbščini, kar še enkrat potrjuje rek – »govori srpski, da te razumije celi svet«) in zasedli kompletno tretje nadtropje, se je začelo rajanje z glasno slovensko glasbo in petjem. Takoj ko smo se uspeli namestiti, smo že hiteli na topli obrok, kar je po 24 urah sendvičev predstavljalo pravo zadovoljstvo. Ugotovitev, da je hrane dovolj, predvsem pa, da je okusna, nas je obogatila z nasmehi. Po obilnem kosilu tuš in seveda počitek do prvih tekem.

Prvenstvo so začele pionirke, ki so igrale otvoritveno tekmo:

PIONIRKE – 1.tekma:
ODEJA: GRANOLLERS (Španija) 61:42
Kreačič 12, Homec 4, Tušek 6, Jereb 4, Stanonik 7, Mlinar 4, Hafner 8, Dumenčič 8, Šmid 5, Bogataj, Bošnjak, Pehadžič 1.

ČLANICE (1.tekma) so tekmo igrale v Gironi, z domačinkami:
GEIEG Girona (Španija): ODEJA 69:78
Rešek 9, Novak 3, Šiberle, Hatič 8, Brdnik 12, Čadež 4, Žakelj 4, Horvat 13, T.Oblak 13, Dolenc 2, Ljubenovič 7, Istenič.

PIONIRJI – 1.tekma:
TCG LOKA KAVA : ARGENTONA (Španija) 67:34

MLADINCI – 1.tekma:
TCG LOKA KAVA: VILNIUS (Litva) 53:81

Zvečer je bila še otvoritvena slovesnost, kjer so zaigrali himne vseh sodelujočih. Ob tem smo se imeli priložnost preizkusiti v poznavanju himne. Kar dobro nam je šlo…

6.4.2007, petek

Prvi toplejši dan na tem koncu sveta. Nekateri smo lahko vstali in zajtrkovali malo kasneje, drugi so že igrali tekme.

PIONIRJI – 2.tekma:
TCG LOKA KAVA: SANREMO B (Italija) 76: 71
Alič 28, Bošnjak 27, Kalan 18, Dagarin 8, Benič 2, Jugovic 2, A. Stanonik 2, Čerin, Gorgiev, Berglez.

PIONIRKE – 2.tekma:
ODEJA: POLLENCA MALLORCA (Španija) 52: 43
Kreačič 20, Tušek 7, Jereb 6, Mlinar 6, Bogataj 4, Homec 3, Hafner 2, Šmid 2, Dumenčič 2, Pehadžič, Bošnjak, Stanonik.

Po tekmah naših najmlajših pa na izlet in celodnevni ogled Barcelone. Najprej Sagrada Familia, najznamenitejša stavba Barce, delo znamenitega Gaudija. Nato nam najzanimivejši del, stadion Nou Camp, eno od svetišč svetovnega nogometa, kjer smo si ogledali muzej z veliko zbirko trofej in drugih zanimivosti. Nismo mogli izpustiti obiska »Montjuica« oziroma Jupitrove gore, ogleda olimpijskega stadiona, po spustu do obale pa nekateri po sprehajališču »La Rambla«, drugi pa v Aquarium, kjer so nas navduševali nad nami plavajoči morski psi in ostale oceanske ribe, nagajivi pingvinčki, navihani morski konjički in podobno. Utrujeni, a veseli smo se posedli in polegli po avtobusu in menjavali vtise na poti nazaj do Lloreta.
Po večerji so se pomerili še najstarejši.

MLADINCI – 2. tekma:
TCG LOKA KAVA: ACADEMICO (Portugalska) 49: 72
Čarman 16, Čadež 7, Demšar 7, Šiberle 8, Debeljak 4, Cankar 3, Pišlar 2, A. Stanonik 1, Kokalj 1, Franko, N. Stanonik, Stupar.

ČLANICE – 2. tekma:
ODEJA: TIKKURILA A (Finska) 63: 46
Rešek 12, Novak 4, Šiberle, Hatič 3, Brdnik 5, Čadež 10, Žakelj 9, Horvat 3, T. Oblak 14, Istenič, Ljubenovič 3, Dečman, Dolenc, K. Oblak.

Zaenkrat brez večjih težav. Jaka je imel manjše težave s prilagajanjem na novo okolje, pa je zdravnik pomagal ugotoviti, da ni nič hujšega in je zdaj že čisto v redu. Poleg tega pa samo še kakšna manjša športna poškodba (vnete mišice). Ko se nam urniki ne prekrivajo spodbujamo drug drugega in na ta način krepimo naš »klubski duh«, predvsem pa spoznavamo drug drugega, ker je za prihodnost kluba zelo perspektivno.

7.4.2007, sobota

Razpored za danes:

Pionirji: 15.30, proti Tossa de Mar (Španija)

Mladinci: 15.40, proti B.C. Klaipeda (Litva)

Pionirke: 22.15, proti Academico (Portugalska)

Članice: 22.15, proti Tikkurila B (Finska)

Drago Klemencic

hotelski bazen
clanice v polni bojni opremi
na ogledu Aquariuma

nazaj na seznam novic

Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji
LTH Casting Domel Polycom Difa Craft Obcina Ines Audax Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji Sponzorji